شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۶

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

توزيع بيش از 5هزار بسته آموزشي در ششمين جشنواره اسباب‌بازي در قزوين

داريوش قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين از توزيع بيش از 5هزار بسته آموزشي در ششمين جشنواره بازي و اساب بازي در سراي سعدالسطنه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ قاسمي افزود: سازمان زيباسازي با شرکت در اين جشنواره که هرساله توسط شهرداري قزوين در سراي سعدالسطنه برگزار مي‌شود، شرکت مي کند.

وي در ادامه از توزيع بسته هاي آموزشي که حاوي يک کتاب آموزشي، سي دي آموزشي که بصورت انيميشن در چهار قسمت  تهيه شده  و يک بازي آموزشي مي باشد در بسته بندي زيبا به کودکان و نوجوانان که به جشنواره آمده بودن خبر داد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در ادامه  گفت: سازمان زيباسازي در اين جشنواره با برپاي يک غرفه آموزش شهروندي با نام شهرزيبا به کودکان و نوجوانان که به اين غرفه مي آمدن آموزش‌هاي لازم را در بحث زيباسازي شهري، حفظ نگهداري از المان‌هاي شهري، نصب مکان‌هاي مجاز تابلوهاي تبليغاتي و عدم ديوار نويسي و غيره به اين کودکان ارائه مي کردند.

وي در ادامه از اجراي نقاشي بر روي کاغذ توسط کودکان در بحث آموزش شهروندي خبر داد  و گفت: اين نقاشي‌ها در آرشيو سازمان نگهداري خواهد شد و به 5 نقاشي برتر که مشخصات بر روي آنها نوشته شده باشد و در رابطه با موضوعات سازمان زيباسازي نيز باشد هدايايي به آنها اهداء خواهد شد.

قاسمي گفت: از اين بسته‌هاي آموزش شهروندي در ميدان مينودر که يک سفره هفت سين 600 متري توسط سازمان در کنار المان ميدان مينودر و المان کاروان جاده ابريشم پهن شده بود به مسافران  و گردشگران نوروزي نيز اهداء شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط