سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۸

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين خبرداد؛

اتمام پروژه اصلاح‌ هندسي ورودي و خروجي بوستان دهخدا در آينده نزديك

عمليات عمراني پروژه اصلاح هندسي ورودي و خروجي بوستان دهخدا با اعتباري بالغ بر 80ميليون تومان تا هفته آينده به اتمام خواهد رسيد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه اصلاح هندسي ورودي و خروجي بوستان دهخدا با اعتباري بالغ بر 80ميليون تومان تا هفته آينده به اتمام خواهد رسيد. 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به اينكه ورودي و خروجي بوستان دهخدا به دليل هندسه غيراستاندارد، مستعد وقوع حوادث رانندگي بود، سازمان حمل و نقل و ترفيك شهرداري قزوين اقدام به اجراي طرح اصلاح هندسي در اين محدوده از شهر كرد.
وي اضافه كرد:  از سوي ديگر نحوه اتصال خروجي پاركينگ با باند سبقت بلوار شهيد بهشتي به گونه اي تداخل پيدا كرده بود كه ماشين هايي كه از پاركينگ خارج مي‌شدند، جريان ترافيك را قطع مي كردند و همچنين فضاي سبز موجود در اين محدوده ديد رانندگان را كم مي كرد و وقوع تصادفات متعدد رانندگي را موجب مي‌شد.
عرشيان با بيان اينكه در اين طرح، با ايجاد باند افزايش سرعت ضمن تامين محور جداگانه براي اين منظور، با نصب حفاظ هاي ايمني (نرده) و با افزايش ساماندهي محل عبور عابر پياده، افزايش ايمني و عدم تداخل عابرين پياده با خودروها فراهم شده است تا خودروها با زاويه اي نرم وارد اين محور شوند، سپس سرعت بگيرند، بيان كرد: با اجراي اين طرح ديد رانندگان در هنگام ورودي و خروجي پاركينگ افزايش و احتمال بروز تصادف در هنگام ترمز ناگهاني كه موجب وقوع اكثر تصادفات اين محدوده مي شد، كاهش مي يابد.
اين مسوول در خصوص عمليات اجرايي اين طرح گفت: ساماندهي محل پارك خودروها در محوطه پاركينگ به صورت خط كشي ،علائم گذاري و تامين روشنايي مناسب از جمله مواردي است كه در محوطه پاركينگ پارك دهخدا انجام مي شود.
وي افزود: عمليات اجرايي اصلاح هندسي محوطه پارك  از جمله جدولگذاري و آسفالت بود  كه به طور كامل انجام شده و فقط رنگ آميزي جداول و خط كشي پاركينگ باقي مانده كه ظرف چند روز آينده به اتمام مي رسد.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط