دوشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۷

آقالر؛ کارگردان و تهيه کننده برنامه خان بابا:

حضور در جشنواره بازي و اسباب بازي برگ درخشنده تقويم هنري برنامه خان بابا است

آقالر،کارگردان و تهيه کننده برنامه خان بابا گفت: حضور گروه هنري برنامه خان بابا از دومين سال برپايي جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي و اجراي برنامه براي کودکان برگ درخشنده تقويم هنري اين برنامه است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛محسن آقالر در حاشيه اجراي زنده برنامه خان بابا در ششمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي افزود: برنامه کودک باغچه خان بابا از پاييز سال 85 آغاز به کار کرده و تاکنون با کسب موفقيت در اين زمينه و خلق 15 کاراکتر عروسک زنده مورد توجه بينندگان در رده هاي سني مختلف از جمله کودک و نوجوان قرار گرفت.

اين کارگردان و تهيه کننده فعال عرصه سينما عنوان کرد:امسال نيز مانند سال هاي گذشته جشنواره مورد استقبال جمع کثيري از بازديدکنندگان بومي و غير بومي قرار گرفته و اين بيانگر موفقيت شهرداري قزوين در برگزاري اين جشنواره است.

آقالر تصريح کرد: کيفيت و نحوه برگزاري اين جشنواره نيز نسبت به سال هاي گذشته ارتقا يافته و به معرفي آن در استان هاي البرز و تهران نيز پرداخته شده و اين اقدام موجب حضور گردشگران بيشتري براي بازديد از آن شده است.

تهيه کننده و کارگردان برنامه باغچه خان بابا خاطرنشان کرد: برگزاري اين جشنواره به صورت حرفه اي، با برنامه ريزي دقيق،  اجراي برنامه هاي تخصصي و متنوع و برپايي آن در سراي تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه نيز صورت گرفته است.

 

تصاویر مرتبط