سه‌شنبه ۱۳۸۹/۰۷/۲۷

به همت شهرداري و در يك اقدام جهادي ؛

خيابان خيام قزوين يك روزه روكش آسفالت مي شود

شهرداري قزوين در يك اقدام جهادي و در راستاي ارائه خدمات مناسب به شهروندان ، محور خيابان خيام از سه راه خيام تا سه راه فلسطين روز جمعه اين هفته روكش آسفالت مي كند .

به گزارش روابط عمومي حوزه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين ؛با توجه به اينكه محورخيابان خيام يكي از مسيرهاي اصلي و پرتردد شهر قزوين  است، اين خيابان دريك اقدام جهادي و به همت شهرداري قزوين روز جمعه 30 مهرماه جاري توسط 4گروه پيمانكاري و با اختصاص بيش از 2400 تن آسفالت روكش مي شود .

به گزارش اين روابط عمومي ؛ محل مأموريت اجرايي گروه آسفالت اول از سه راه خيام شمالي تا چهارراه عدل به طول 580 متر در عرض 18 متر ( در 2 قسمت شرقي و غربي ) ،گروه دوم از چهارراه عدل تا چهارراه بوعلي به طول 340متر در عرض 12 متر، گروه سوم از چهارراه بوعلي تا چهارراه شهرداري به طول 300 متر در عرض 11 متر و گروه چهارم از چهارراه شهرداري تا 3راه خيام به طول 330 متر در عرض 11متر مي باشد.
بنابراين گزارش ؛براي روكش آسفالت اين مسير كه بيش از 1550متر طول و 12 متر عرض دارد ، 2400 تن آسفالت با اعتباري افزون بر 120 ميليون تومان پيش بيني شده است كه در روز جمعه كه تردد در اين مسير كاهش مي يابد ، عمليات عمراني  روكش آسفالت با هماهنگي اداره راهنمايي و رانندگي شهر قزوين اجرا خواهد شد .
پايان پيام 

تصاویر مرتبط