پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

همتي، استاندار قزوين:

ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي از جذابيت و تنوع خوبي برخوردار است

همتي، استاندار قزوين گفت: ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از جذابيت و تنوع خوبي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فريدون همتي در مراسم افتتاحيه ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد، افزود: جشنواره بازي و اسباب بازي ابتکار بسيار خوبي از سوي شهرداري است که براي ششمين سال متوالي است که در قزوين برگزار مي شود.

ايجاد فضايي مفرح و شاد توأم با آموزش هاي هدفمند شهروندي

وي اظهار کرد: ايجاد فضايي مفرح و شاد توأم با آموزش هاي هدفمند شهروندي از نقاط مثبت اين جشنواره است، برنامه هاي اين جشنواره پيام هاي آموزنده اي را به بازديد کنندگان و مراجعان منتقل مي کند که اين اقدام بسيار ارزشمند است.

همتي در ادامه خاطرنشان کرد: جشنواره فضاي بسيار خوبي دارد و خانواده ها با شور و نشاط در آن حضور دارند و همه غرفه ها و بخشها نيز خيلي فعال و پر ازدحام هستند، غرفه عروسک هاي ملل جذابيت خاصي به جشنواره بخشيده است که هر کدام از عروسک ها بيانگر فرهنگ يک ملت هستند.

استاندار قزوين افزود: اين جشنواره ها مي تواند به معرفي ظرفيت هاي استان در ابعاد تاريخي، اقتصادي، فرهنگي کمک کند و اجراي بازي هاي بومي و محلي در حاشيه اين جشنواره و نمايشگاه به عنوان يکي از راهکارهاي معرفي تمدن و فرهنگ، علاوه بر افزايش جذابيت هاي اين برنامه در جذب گردشگران بيشتر موثر باشد.

وي با اشاره به استقبال خوب شهروندان و گردشگران از جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين، گفت: برگزاري چنين جشنواره هايي راهکار خوبي براي معرفي ظرفيت هاي بالاي قزوين در سطح ملي  است ولي بايد علاوه بر اين جشنواره از روش هاي ديگر نيز براي شناسناندن قزوين استفاده کرد.

استاندار در پايان از مسئولان اين جشنواره که زمينه و بستر ايجاد شادي و نشاط و تنوع در روزهاي آغاز سال جديد براي مردم را فراهم کرده اند تقدير و تشکر کرد.

 

تصاویر مرتبط