پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

مرداني،رئيس مؤسسه آموزش عالي مديريت شهري و روستايي وزارت کشور:

شهرداران از تجربيات شهرداري قزوين در برگزاري جشنواره اسباب بازي بهره مند شوند

مرداني،رئيس مؤسسه آموزش عالي علمي و کاربردي مديريت شهري و روستايي وزارت کشور گفت:شهرداري هاي کشور از تجربيات شهرداري قزوين در برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛محمدرضا مرداني در جريان بازديد از  ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که در حال برگزاري در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدالسلطنه است،افزود:اين جشنواره،برنامه فرهنگي بسيار مطلوب و با ارزشي است که با ابتکار شهرداري قزوين هر ساله برگزار مي شود.

وي با تأکيد بر اينکه بايد براي معرفي اين جشنواره اقدامات گسترده اي انجام شود، عنوان کرد: شهر قزوين با پيشينه ارزشمند و برگزاري جشنواره اي که در چهار چوب فرهنگ ايراني و اسلامي شادي و نشاط را براي خانواده ها به ارمغان مي آورد بايد بهتر و بيشتر معرفي شود.

رئيس مؤسسه آموزش عالي علمي و کاربردي مديريت شهري و روستايي وزارت کشور افزود: در اين جشنواره اقداماتي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و کارآفريني نيز صورت گرفته که بسيار ارزشمند است.

مرداني با اشاره به وجود عروسک هاي ملل مختلف دنيا در اين جشنواره اظهار کرد: هريک از اين عروسک ها حاوي فرهنگ نقاط مختلف دنيا هستند و با حضور اين عروسک ها، کودکان مي توانند با فرهنگ و آداب و رسوم اين ملل آشنا شوند.

وي ويژگي مثبت اين جشنواره را ايجاد فضايي مناسب براي معرفي بازي هاي مطلوب به خانواده ها برشمرد و گفت: حضور هنرمندان در اين جشنواره و انعکاس رسانه اي آن زمينه را براي معرفي بازي هاي متنوع و شاد و هماهنگ با فرهنگ غني کشورمان فراهم مي کند.

گفتني است،ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از دوم تا 10 فروردين ماه سالجاري از ساعت 16 تا 22 در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه داير مي باشد.

 

 

 

تصاویر مرتبط