پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

بيدخام، مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين عنوان کرد:

جشنواره بازي و اسباب بازي؛ بستري مناسب براي ارائه خوراک فرهنگي به کودکان

بيدخام، مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين گفت: جشنواره بازي و اسباب بازي؛ بستري مناسب براي ارائه خوراک فرهنگي به کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مريم بيدخام در مراسم افتتاحيه ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه برگزار شد؛ افزود: جشنواره بازي و اسباب بازي، رويداد فرهنگي مهمي در کشور محسوب مي شود.

بيدخام اظهار کرد:اين جشنواره فضاي بسيار مناسبي براي جذب گردشگر و ايجاد نشاط در کودکان و آينده سازان کشور فراهم کرده است.

وي با اشاره به اينکه وقتي برنامه ريزي غني و قوي در زمينه کودکان انجام شده و تخصصي در اين زمينه ورود پيدا شده است، مي توان نتايج ارزشمندي را از آن انتظار داشت، تصريح کرد: مي توان از طريق اين جشنواره خوراک فرهنگي به نسل آينده ارائه داد و مباحث فرهنگي را از دوران کودکي نهادينه کرد.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين با بيان اينکه ايجاد نشاط و سرزندگي از نيازهاي اساسي در جامعه محسوب مي شود، اظهار کرد: کودکان نياز به بازي ها و اسباب بازي هاي مناسب دارند تا بتوانند رفتار متعادلي در جامعه از خود بروز دهند و در آينده انسان هاي موفق، سرزنده و با نشاطي باشند.

بيدخام افزود: جشنواره بازي و اسباب بازي تأثير مثبتي در روحيه خانواده ها خواهد داشت و مي تواند خانواده ها را در مسير دستيابي به روحيه اي شاد و با نشاط ياري کند.

گفتني است، ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از دوم تا 10 فروردين ماه سالجاري از ساعت 16 تا 22 در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه داير مي باشد.

 

 

تصاویر مرتبط