پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

محمدي، نماينده مردم قزوين آبيک و البرز:

برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي نگاه ها را به قزوين معطوف مي کند

محمدي؛نماينده مردم قزوين آبيک و البرز گفت:برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي در قزوين نگاه ها را به سمت قزوين معطوف کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛داوود محمدي در جريان بازديد از ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدالسلطنه در حال برگزاري است، افزود:يکي از نقاط مثبت برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين، توجه به رونق حوزه گردشگري است.

به گفته وي برگزاري چنين جشنواره بسترهاي جذب گردشگر و همچنين سرمايه گذار داخلي و خارجي را فراهم مي‌کند که خروجي آن به طور قطع تحول صنعت گردشگري و اقتصاد استان خواهد بود.

محمدي بيان کرد: جشنواره بازي و اسباب بازي هر سال نسبت به سال هاي گذشته پربارتر مي شود و نقاط ضعف آن تلاش شده است تا مرتفع گردد.

اين نماينده مجلس افزود:نمايش عروسک هاي 31 استان کشور و 30 کشور دنيا جذابيت خوبي را به جشنواره بخشيده است که باعث آشنايي کودکان و نوجوانان با فرهنگ و رسوم شهرهاي مختلف کشور و ساير کشورهاي دنيا مي شود.

وي در ادامه خاطرنشان کرد:غرفه هايي براي پرورش خلاقيت کودکان در جشنواره ششم بازي و اسباب بازي برپا شده اند که به طور قطع خروجي آن رشد فکري و ارتقاي سطح دانش کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گفته محمدي پرداختن به مباحث کودکان و نوجوانان بايد به دغه غه  همه مسئولان بخش هاي مختلف به ويژه حوزه فرهنگ تبديل شود، زيرا تحرک و پويايي اين گروه سني تاثير بسزايي در رشد نسل آينده و کاهش آسيب هاي اجتماعي خواهد شد.

گفتني است،ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از دوم تا 10 فروردين ماه سالجاري از ساعت 16 تا 22 در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه داير مي باشد.

 

تصاویر مرتبط