پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

دکتر رحماني فضلي، وزير کشور اعلام کرد؛

جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز؛ برنامه اي مبتکرانه، خلاقانه و نو

وزير کشور گفت:ششمين جشنواره ملي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز قزوين، برنامه اي مبتکرانه، خلاقانه و نو است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ عبدالرضا رحماني فضلي در مراسم افتتاحيه ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز قزوين که عصر امروز، دوم فروردين ماه سالجاري در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه قزوين برگزار شد،افزود:از حضور در استان قزوين هم خوشحال و هم ناراحت هستم؛ خوشحال از اينکه گنجينه عظيمي و قوي در اين استان وجود دارد و ناراحت از اينکه ظرفيت‌هاي گردشگري و بناها و جاذبه‌هاي تاريخي آن به نحو احسن به دنيا و کشور معرفي نشده است.

وزير کشور در ادامه ظرفيت‌هاي فرهنگي و تاريخي استان قزوين را گنجينه بسيار مهمي دانست و اذعان کرد: متأسفانه ظرفيت‌هاي بسيار عظيم استان قزوين تاکنون آن‌گونه که بايد معرفي نشده است و بايد در اين حوزه کارهاي جدي‌تري انجام و گام‌هاي ارزنده‌اي برداشته شود.

رحماني فضلي ادامه داد: اگر به آثار تاريخي و حوزه گردشگري توجه شود، از نفت و ماليات درآمد بيشتري نصيب کشور مي‌شود و قزوين از اين منظر ظرفيت درآمدزايي بسياري دارد.

وي تصريح کرد:جاذبه‌هاي تاريخي و ظرفيت‌هاي گردشگري استان قزوين بايد در سطح ملي و فراملي به نحو مطلوب مطرح و به مردم معرفي و شناسانده شود، برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز قزوين فرصت مناسبي براي شناساندن ظرفيت هاي کهن شهر تاريخي قزوين است.

فضلي خاطرنشان کرد:ظرفيت‌هاي گردشگري و جاذبه‌هاي تاريخي استان قزوين به جهان معرفي نشده که مي‌‌طلبد مسؤولان اين استان تلاش کرده و بيش از پيش و بهتر به معرفي استان قزوين به مردم کشور و دنيا بپردازند.

گفتني است، ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از دوم تا 10 فروردين ماه سالجاري از ساعت 16 تا 22 در سراي تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه داير مي باشد.

 

تصاویر مرتبط