شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۱

فرازمند، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين براي احداث ترمينال محور رشت سرمايه‌گذار مي‌پذيرد

سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين براي احداث ترمينال محور رشت در راستاي خدمات رساني و حمل و نقل مسافران به شهرهاي شمالي و شمال غرب كشور سرمايه‌گذار مي پذيرد.

 

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: مديريت شهري از كليه علاقه‌مندان به سرمايه‌گذاري براي احداث ترمينال محور رشت در راستاي خدمات رساني و حمل و نقل مسافران به شهرهاي شمالي و شمال غرب كشور دعوت مي‌پذيرد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ فرازمند با بيان اينكه اين ترمينال در حاشيه كمربندي نسيم شمال و تقاطع آن با بلوار ميرزاكوچك خان طراحي شده است، افزود: اين ترمينال با هدف خدمات رساني و حمل و نقل مسافران به شهرهاي شمالي و شمال غرب كشور طراحي گرديده است.
 وي با بيان اينكه در اين ترمينال شركتهاي مسافربري به وسيله اتوبوس و سواري در راستاي جابجايي مسافران ارائه خدمات خواهند داشت، بيان كرد: امكان ايجاد فروشگاههاي تجاري در حاشيه اين ترمينال فراهم شده است و اعتبار پروژه نيز حدود 20 ميليارد ريال پيش بيني شده است.
فرازمند گفت: علاقه‌مندان به سرمايه گذاري جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 2551225-0281تماس گرفته و يا به وب سايت سازمان به آدرس Qazvin .ir مراجعه نمايند.
پاپان پيام

 

تصاویر مرتبط