شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۱

مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 321پيام مردمي

مدير شهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه 137 منطقه 2 شهرداري به 321تماس در شهريور 91 خبر داد.



 

حسين بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين در گفتگو با روابط عمومي گفت: در شهريور91 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 321تماس گرفته شده كه138مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت ،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است

 

بهزاد پور افزود: بعداز مسئله آسفالت ، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبرمصالح ساختماني مي باشد كه مشكلات فراواني را براي شهرداري  بوجود آورده است .

 

 

 

بهزادپوردر ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.

  

بهزاد پور  گفت : از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.

 

در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.

 

كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
 

 

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط