پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۶

محمدي، نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

شهرداري قزوين رويکرد خوبي در حمايت از ورزشکاران دارد

محمدي،نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت:شهرداري قزوين رويکرد خوبي در حمايت از ورزشکاران دارد و گام هاي ارزشمندي در حوزه فرهنگ و ورزش برداشته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ داوود محمدي در مراسم تجليل مجموعه مديريت شهري از ورزشکاران قهرمان و مدال آور استان قزوين که با حضور همتي استاندار قزوين، مشهدي، آقايي مديرکل ورزش و جوانان استان،نصرتي، شهردار و سيده حميده زرآبادي نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و اعضاء شوراي اسلامي شهر در سالن مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد،افزود:راه اندازي 19 مجموعه ورزشي  مشارکت بخش خصوصي و مستقل از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اتفاق مبارکي در اين شهر است که در توسعه ورزش و کشف استعدادهاي ورزشي بسيار مثمر ثمر مي باشد.

وي اظهار کرد: ورزشکاران سهم زيادي در عزت و افتخار کشور دارند، اما حق آنان به درستي ادا نشده است.

اين نماينده مجلس اشتغال را يکي از دغه غه هاي مهم قهرمان ورزشي برشمرد و گفت:  رسيدن به جايگاه قهرماني و پهلواني به سادگي بدست نمي آيد، قهرمانان ورزشي با قرباني کردن علايق خود نظير دوري از خانواده، باز ماندن از تحصيل و اشتغال موفق به کسب مدال در عرصه هاي ملي،آسيايي و جهاني مي شوند،هر کسي قادر به انجام اين کار نيست.

وي افزود:بايد موانع موجود در مسير اجراي بخشنامه دولت در اشتغال ورزشکاران مدال آور را برطرف کنيم تا اين دغدغه براي قهرمانان برطرف شود.

محمدي اظهارداشت:اگر بخواهيم الگوسازي کنيم و جوانان را به سمت ورزش سوق دهيم بايد در عمل حامي خوبي براي ورزشکاران قهرمان باشيم تا جوانان با دلگرمي بيشتري به سمت ورزش هدايت شوند.

 

تصاویر مرتبط