پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۶

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري مراسم تجليل از کارکنان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت روز آرامستان‌ها مراسم تجليل از کارکنان سازمان آرامستان‌ها با حضور حسين صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين، معاون خدمات شهري شهرداري و برخي مديران شهري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: در اين مراسم معاون خدمات شهري شهرداري و کارشناس مذهبي به سخنراني پرداختند و از کارکنان اين سازمان تقدير به عمل آمد.

وي با اشاره به اينکه با توجه به اينکه پنج شنبه آخر سال براي تمامي شهروندان از اهميت خاصي برخوردار است و براي زيارت اهل قبور به آرامستان هاي سطح شهر مي روند، عنوان کرد: جلسات مختلف به منظور کنترل ترافيک روز 5 شنبه آخر سال، روان سازي ترافيک از چهاراره نوبلي به سمت نسيم شمال و بهشت فاطمه (س) و نيز روانسازي مسير گلزار شهدا برگزار شد و هريک از دستگاه هاي متولي وظايفي را بر عهده گرفتند.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين با اشاره به ديگر برنامه هاي اين سازمان اظهار کرد: در اين روز بسته هاي فرهنگي شامل قرآن جيبي، فرم نظرسنجي، کارت پستال و عملکرد سازمان آرامستان به زائران اهل قبور ارائه مي شود.

الهياري افزود: ساماندهي و نظارت برمحورهاي ورودي و خروجي آرامستان‌ها، زيباسازي ورودي ها و معابر و مسير هاي آرامستان ها، رفع سد معبر دست فروشان و وانت بارها و زيباسازي و اجراي فضاي سبز به صورت گل کاري، نصب گلدان و کاشت درخت از جمله اقدامات اين سازمان براي روز هاي پاياني سال بوده است.

وي تهيه و جاگذاري گلدان در گلزار شهدا و جوار امامزاده حسين (ع) در سه روز پاياني سال 1395 را از ديگر اقدامات اين سازمان برشمرد و گفت: رنگ آميزي جداول ورودي و محيط آرامستان‌ها، اجراي سفره هفت سين در آرامستان بهشت فاطمه و گلزار شهدا و ساماندهي گلزار شهدا به جهت گل کاري، شستشوي مزار و رفع سد معبر از جمله اقدامت اين سازمان به شمار مي رود.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين با بيان اينکه هماهنگي لازم با سازمان هاي اتوبوسراني و تاکسيراني براي تقويت ناوگان حمل و نقل در روزهاي پاياني سال و تسهيل در تردد زائران اهل قبور در دستور کار اين سازمان بوده است، عنوان کرد: طراحي و چاپ بنر جهت نصب در پايه هاي بيلبوردي، تيربردي و فيکسچري براي خوش آمدگويي به زائران اهل قبور با شعار شهرداري قزوين « فصل شادابي و همدلي؛ قزوين، خانه هر ايراني» و ايجاد پارکينگ فضاي باز در آرامستان بهشت فاطمه (س) از ديگر اقدامات اين سازمان بوده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط