سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۴

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

سواري کرايه‌هاي برون شهري آبيک و تاکستان در ايستگاه‌هاي مجاز فعاليت کنند

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در تهران قديم به عنوان ايستگاه آبيک و در دور ميدان دوراه همدان(ميدان دفاع مقدس) به عنوان ايستگاه تاکستان کاملا غيرقانوني است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: اين سازمان براي فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در پايانه مسافربري آزادگان قزوين ايستگاه آبيک و در پايانه مسافربري غرب قزوين ايستگاه تاکستان را راه‌اندازي کرده است.

وي تصريح کرد: متاسفانه برخي سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز به فعاليت مي‌پردازند که مقرر شده است با متخلفان برخورد جدي شود. 

وي توضيح داد: ايستگاه سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز تاکستان در داخل پايانه مسافربري غرب است که متاسفانه برخي سواري کرايه‌ها در دور ميدان دوراه همدان(ميدان دفاع مقدس) اقدام به سوار کردن مسافر مي‌کنند که اين موضوع باعث بي‌نظمي و ترافيک در دور اين ميدان شده است.

محمدحسيني بيان کرد: همچنين ايستگاه سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز آبيک در داخل پايانه مسافربري آزادگان است که متاسفانه برخي سواري کرايه‌ها در دور ميدان تهران قديم اقدام به سوار کردن مسافر مي‌کنند که اين موضوع باعث بي‌نظمي و ترافيک در دور اين ميدان شده است.

اين مسوول بيان کرد: طبق جلساتي که در اين زمينه برگزار شد، شهردار قزوين دستور داد تا فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز آبيک در ايستگاه موجود در پايانه مسافربري آزادگان و سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز تاکستان در ايستگاه موجود در پايانه مسافربري غرب قزوين به صورت رسمي باشد و هيچ فعاليتي در خارج از ايستگاه‌ها صورت نگيرد.

اين مسوول با تاکيد بر مشارکت رانندگان در ايجاد نظم در شهر و سوار کردن مسافر در ايستگاه‌هاي مجاز اظهار کرد: همچنين شهروندان با استفاده از سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در ايستگاههاي تعيين شده مي‌توانند در نظم‌دهي سيستم حمل و نقل مسافران جاده‌اي و جلوگيري از بروز معضلات متعدد اجتماعي کمک کنند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط