جمعه ۱۳۹۱/۰۶/۲۴

خزائلي، دبير کارگروه اقتصادي و سرمايه گذاري روز قزوين:

با برگزاري اتاق هاي فروش؛ سه پروژه شهرداري قزوين به سرمايه گذار واگذار مي شود

همزمان با برگزاري همايش روز قزوين و به منظور واگذاري سه پروژه شهرداري قزوين به سرمايه گذار، اتاق هاي فروش برگزار مي شود.

 

عليرضا خزائلي، دبير کارگروه اقتصادي و سرمايه گذاري روز قزوين گفت: شهرداري قزوين با وجود پيشرفت درصدي از اين پروژه ها، تمايل به واگذاري آنها به سرمايه گذار بخش خصوصي دارد که اين پروژه ها شامل؛ برج تجارت، مجتمع مسکوني مطهري و مجتمع تفريحي کاسپين در منطقه زرشک – کامان مي باشد.
وي همچنين به برنامه هاي ديگر اين کارگروه در برج ميلاد اشاره و بيان کرد: در مراسم روز قزوين 14 پروژه نوين شهرداري قزوين در قالب يک بسته پيشنهادي در اختيار سرمايه گذاران حاضر قرار مي گيرد تا با توجه به رويکردها و خواسته هاي خود، نسبت به سرمايه گذاري در اين پروژه ها اعلام آمادگي کنند.
دبير کارگروه اقتصادي و سرمايه گذاري روز قزوين همچنين برپايي نمايشگاه براي سرمايه گذاران جهت معرفي پروژه هاي خود در شهر قزوين را از ديگر اقدامات اين کارگروه عنوان کرد و گفت: در مراسم روز قزوين که به مدت پنج روز در سراي سعدالسلطنه برگزار مي شود، اين اقدام مي تواند در ايجاد انگيزه براي سرمايه گذاران در قزوين بسيار موثر باشد.
خزايلي در ادامه گفت: بيشتر سرمايه گذاران در شهر قزوين، سرمايه گذاران داخل استان و تهران مي باشند که روز قزوين اين فرصت را فراهم مي آورد تا نسبت به جذب سرمايه گذاران بيشتر از سراسر کشور اقدام شود.
وي برگزاري مراسم روز قزوين به مدت پنج روز در سراي سعدالسلطنه و نيز برپايي همايش اين روز در برج ميلاد تهران را از اهداف شهرداري قزوين براي جذب سرمايه گذار و شناساندن قزوين به سرمايه گذاران خارج از استان عنوان کرد.
دبير کارگروه اقتصادي و سرمايه گذاري روز قزوين در پايان خاطر نشان کرد: طرح ايده دهي شهروندان براي سرمايه گذاري در پروژه هاي مورد نياز شهر قزوين و نيز فراخوان مقاله در پنج محور امور سرمايه گذاري از برنامه هاي ديگر اين کارگروه در جذب سرمايه گذار است که اين برنامه ها نيز به زودي اجرايي مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط