سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۱

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين:

اصلاح هندسي ميدان تهران قديم قزوين به پايان رسيد

پروژه اصلاح هندسي ميدان تهران قديم قزوين كه با هدف رفع مشكلات موجود در اين محدوده از شهر شروع شده بود در مدت دو ماه و با اعتباري بالغ بر 180ميليون تومان به اتمام رسيد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين، مديرعامل اين سازمان با اعلام خبر فوق افزود : اصلاح هندسي ميدان تهران قديم در راستاي مرتفع كردن مشكلات عبورومرور شهروندان در اين محدوده ازشهر و با هدف تغيير شيب عرضي ميدان به سمت داخل و به علت دفع صحيح آب هاي سطحي،افزايش ايمني عبورومرور خودروها به هنگام گردش به دور ميدان و جلوگيري از تخريب رويه آسفالت ناشي از ترمزهاي ناگهاني روي شيب نامناسب انجام شده است.
اسماعيل عرشيان اظهار داشت : رفع مشكلات زيرسازي دور ميدان كه موجب موج دار شدن رويه آسفالت شده بود و پايين بردن ميدان جهت افزايش ديد دروازه تهران قديم از ديگر اهداف اجراي طرح اصلاح هندسي ميدان تهران قديم به شمار مي رود.
وي با اشاره به مشكلات موجود براي اجراي اين طرح گفت : وجود تاسيسات شهري،احداث مسير دفع آبهاي سطحي،بار ترافيکي شديد معبرباترکيب انواع خودرو ها ي شخصي و عمومي و سنگين از جمله مشکلاتي بود که در هنگام اجراي طرح با آن مواجه بوديم.
ااين مسئول به فاز دوم اجراي پروژه اصلاح هندسي ميدان تهران قديم اشاره كرد و بيان داشت : فاز بعدي پروژه احداث المان هاي زيبايي شهري و فضاي سبز خواهد بود كه توسط سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در حال اجرا مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط