شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين:

هفته عابر پياده با محوريت دانش آموزان در هفته پاياني شهريور ماه برگزار مي شود

در بحث ايمن سازيمعابر محدوده مدارس و آموزش هاي فرهنگ شهروندي و قوانين راهنمايي و رانندگي اقداماتي توسط اين سازمان صورت گرفته است.

 

اسماعيل عرشيان، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در جلسه ستاد مهر كه با حضور مديران شهري برگزار شد، گفت: در بحث ايمن سازيمعابر محدوده مدارس و آموزش هاي فرهنگ شهروندي و قوانين راهنمايي و رانندگي اقداماتي توسط اين سازمان  صورت گرفته است.
عرشيان در ادامه اظهار کرد: 340 کيلومتر از معابر سطح شهر قزوين ايمن سازي شده اند و خط کشي هاي  طولي آنها لازم صورت گرفته و دو هزار و 370 متر مربع نيز خط کشي عابر پياده انجام شده است .
وي به خط کشي طولي و رنگ آميزي سرعت گيرها اشاره کرد و گفت: تا قبل از 25 شهريور ماه ساماندهي و ايمن سازي معابر مهم و پر تردد انجام مي گيرد، همچنين فاز بندي و زمان بندي چراغ هاي راهنمايي نيز با توجه به ترافيک هر رويکرد اصلاح مي شود.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به بحث ايمن سازي محدوده مدارس نيز اشاره و بيان کرد: علايم ترافيکي و اخطار دهنده در اطراف مدارس نصب و تجهيزات پليس مدرسه نيز به مدارس اهدا مي شود.
عرشيان با تاکيد بر بحث آموزش و فرهنگ سازي گفت: هفته پاياني شهريور ماه که هفته عابر پياده نام گذاري شده است با محوريت دانش آموزان، برنامه هاي خود را اجرايي مي کند که در اين راستا چند سرود نيز آماده شده که در اختيار راديو شهر قرار مي گيرد.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اين که مقدمات روکش آسفالت ميدان تهران قديم به زودي انجام مي گيرد، گفت: با همکاري پليس راهور بايد محدوديت هاي خاصي در محدوده ميدان تهران قديم انجام شود تا اين ميدان هرچه سريع تر آماده تردد خودروها باشد.
عرشيان در پايان خاطر نشان کرد: به زودي ورودي الموت شرقي در اختيار سازمان پايانه هاي مسافربري قرار مي گيرد تا نسبت به نصب سايبان و احداث ايستگاه الموت شرقي اقدام شود.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط