شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

رئيس اسبق سازمان ميراث فرهنگي کشور:

سخن گفتن از گذشته پرافتخار شهر قزوين عين واقعيت است

تجليل از 26 نخبه و چهره ماندگار کوچکترين نمونه بارز استعدادها و ظرفيت‌هاي قزوين است.

 

رئيس اسبق سازمان ميراث فرهنگي کشور گفت: تجليل از 26 نخبه و چهره ماندگار کوچکترين نمونه بارز استعدادها و ظرفيت‌هاي قزوين است بر اين اساس سخن گفتن از گذشته پرافتخار شهر قزوين تعارف نيست و عين واقعيت است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، بهشتي در همايش تجليل از نخبگان و چهره‌هاي ماندگار شهر قزوين با بيان اينکه با توجه به پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي شهر قزوين  مي‌توان در اين شهر گردشگري را رونق داد، افزود: قزوين از ويژگي هاي منحصر به فردي در گذشته برخوردار بود که اکنون هم اين ويژگي ها ديده مي شود.
وي با بيان اينکه قزوين از موقعيت برتر جغرافيايي در کشور برخوردار است که بايد از اين موقعيت بهترين استفاده را کرد، بيان کرد:قزوين از نظر موقعيت جغرافيايي در بهترين مکان قرار گرفته است به طوري که چهار راه ارتباطي بين چند استان است و مسوولان اين استان بايد از اين موقعيت و ظرفيت استفاده کنند تا سالانه گردشگران بسياري به اين شهر سفر کنند.
بهشتي با بيان اينکه دانشمندان و علماي بسياري در شهر قزوين زندگي کردند، گفت: اين دليل بيانگر حقيقت جايگاه فاخر استان قزوين است که بايد تلاش کرد تا قزوين به جايگاه برتر خود در گذشته برسد.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط