شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

باريک بين، نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين:

بزرگداشت روز قزوين بايد موجب ارتقاي سطح فرهنگ شود

بزرگداشت روز قزوين بايد موجب ارتقاي سطح فرهنگ و الگوسازي براي نسل جوان شود.

 

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين گفت:براي اولين بار در سال جاري نهم شهريور ماه سال جاري را روز قزوين نامگذاري کردند که بايد از اين نامگذاري براي رشد و ارتقاي فرهنگ قزوين بهينه استفاده کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، آيت‌الله محمدهادي باريک‌بين در طي پيامي در همايش تجليل از نخبگان و چهره هاي ماندگار شهر قزوين با بيان اينکه  به بهانه روز قزوين اقدامات ارزشمندي توسط مسئولان شهر قزوين صورت گرفته است، افزود: اميدواريم اين اقدامات براي  توسعه شهر قزوين موثر باشد.
وي با بيان اينکه به مناسبت هفته روز قزوين برنامه‌هاي بسياري در قزوين برگزار شده است، بيان کرد: با اجراي اين برنامه‌هاي کمالات معنوي و مادي قزوين براي افراد بسياري معرفي شده است و با معرفي و شناساندن استعدادها و ظرفيت‌هاي و تقويت پتانسيل‌هاي استان قزوين مي‌توانيم کمالات معنوي و مادي اين شهر را ارتقا دهيم.
باريک بين ادامه داد: قزوين از پيشينيه تاريخي خوبي برخوردار است و اين استان همچنين داراي قابليت‌ها و استعدادهاي نيروي انساني قوي است که براين اساس مي‌تواند اين شهر به شرايط بهتري نسبت به گذشته برسد.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين با بيان اينکه قزوين آثار فرهنگي بسيار غني دارد، بيان کرد: از طريق معرفي اين فرهنگ به اقشار مختلف جامعه مي‌توان سطح فرهنگ اين استان به نحو مطلوبي را ارتقا داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط