پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۵

چگيني؛ رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين :

تصادف خودروي سمند و خاور در اتوبان قزوين _ زنجان 3 مصدوم بر جاي گذاشت

اصغر چگيني، رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف شديد بين خودروي سمند و خاور در در لاين شمالي اتوبان قزوين- زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چگيني اظهار کرد: پيرو اطلاع رساني انجام شده به سامانه 125 در ساعت 15 و 10 دقيقه روز سه شنبه سوم اسفندماه سال 1395، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله گروه نجات ايستگاه شماره پنج پونک و آتش نشانان ايستگاه شماره چهار مينودر را به لاين شمالي اتوبان قزوين _ زنجان بعد از مجنمع آفتاب درخشان اعزام کرد.

چگيني افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي خاور پس از برخورد با قسمت عقب خودروي سمند منجر به آسيب ديدگي شديد اين خودرو شده و همچنين خودروي خاور نيز طي اين حادثه واژگون مي گردد .

وي با اشاره به مصدوميت سه نفر از سرنشينان خودروي سمند افزود ؛ نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق هر 2 خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي خودروهاي مذکور آماده به کار کردند.

وي در ادامه يادآور شد: مصدومين اين حادثه رانندگي، قبل از رسيدن آتش نشانان توسط امدادگران اورژانس از خودرو خارج و به مراکز درماني اعزام شدند . وي در پايان افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودروها از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي‌باشد.

پايان پيام.

 

 

 

تصاویر مرتبط