سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۳

جمالي، رئيس ايستگاه شماره 4 سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:‌

آتش‌سوزي مغازه ابزار فروشي در محمود آباد قزوين اطفاء شد

مرتضي جمالي، رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از حريق مغازه ابزار و رنگ فروشي در شهر محمود آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛جمالي افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 7 و 59 دقيقه روز شنبه سي ام بهمن ماه، از آتش سوزي يک باب مغازه ابزار و رنگ فروشي در محمود آباد قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره چهار و هفت اين سازمان به منظور کمک به آتشنشاني محمودآباد به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش مي‌باشد.

وي ادامه داد: وجود مقدار زيادي انواع قوطي هاي رنگ و مواد شيميايي و پلاستيکي قابل اشتعال داخل مغازه ، موجب گسترش سريع و شديد حريق گرديد به نحوي كه زبانه هاي آتش، منزل مسکوني طبقه فوقاني مغازه را نيز تهديد مي كرد.

جمالي در ادامه افزود: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني به کمک آتش نشاني محمود آباد شتافتند و در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حريق اقدام نموده و از سرايت شعله هاي آتش به منزل مسکوني واقع در طبقه فوقاني مغازه جلوگيري بعمل آوردند .

وي در پايان افزود: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک ، به ماموريت خود پايان دادند .

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط