یکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۱

حجت الاسلام قجر؛مسئول ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين:

مسابقه گلبانگ اذان ويژه کارکنان شهرداري قزوين و فرزندانشان برگزار شد

حجت الاسلام قجر؛مسئول ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين از برگزاري مسابقه گلبانگ اذان ويژه کارکنان شهرداري قزوين و فرزندانشان در نماز خانه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛حجت الاسلام عبادالله قجر با اعلام اين خبر افزود: 20 نفر در اين دوره از مسابقه گلبانگ اذان شرکت کرده بودند که در پايان سه نفر از کارکنان و پنج نفر از فرزندان کارمندان برگزيده شدند.

برگزاري دومين مرحله طرح تصحيح قرائت نماز ويژه کارمندان شهرداري قزوين

وي در ادامه اظهار کرد:دومين مرحله طرح تصحيح قرائت نماز در سطح ادارات و سازمان‌هاي تابعه شهرداري قزوين برگزار شد که مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

حجت الاسلام قجر اضافه کرد:350 نفر از کارکنان شهرداري در دومين مرحله طرح تصحيح قرائت نماز شرکت کردند، اين طرح يکي از شاخص هاي ارزيابي کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه به عنوان فعال نماز مي باشد.

وي همچنين از برگزاري مقاله نويسي با موضوع «اهميت نماز» خبر داد و گفت:70 نفر از کارکنان شهرداري قزوين در اين مسابقه شرکت کردند،آشنايي هرچه بيشتر با فضايل و اهميت نماز، ترويج فرهنگ اقامه به موقع نماز و انس با اين فريضه ديني را از جمله اهداف برگزاري اين مسابقه برشمرد،اين طرح نيز يکي ديگر از شاخص هاي ارزيابي کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه به عنوان فعال نماز مي باشد.

برگزاري مسابقه «عکس از فرزندان در حال نماز»

حجت الاسلام قجر از برگزاري مسابقه «عکس از فرزندان در حال نماز» ويژه  فرزندان کارکنان شهرداري قزوين خبر داد و گفت: اين مسابقه ويژه رده سني هفت تا 11 سال بود که به منظور تشويق خانواده ها به ترويج نماز در بين فرزندان برگزار شد.

وي افزود:61  نفر در اين مسابقه شرکت کرده بودند که از تمامي شرکت کنندگان به غير از پنج اثر برگزيده تقدير خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط