شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

نصرتي، شهردار قزوين:

راه شهداي انقلاب اسلامي و 8سال دفاع مقدس با اقتدار و هوشياري ادامه يابد

آيين تجليل از زندانيان سياسي و خانواده شهداي انقلاب قزوين توسط شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين در اين آيين که با حضور استاندار قزوين، محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، گفت: بايد با اقتدار و هوشياري بتوانيم راه شهداي انقلاب اسلامي و 8سال دفاع مقدس را ادامه دهيم.

وي افزود: اين آيينها يادآور خاطرات عزيزاني است که براي پيروزي انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

شهردار قزوين بيان کرد: بايد با توان بيشتر در کنار هم با اقتدار و هوشياري بتوانيم بعد از 38 سال از انقلاب، اين انقلاب اسلامي را حفظ و نگه‌داري کنيم.

اين مقام مسوول بيان کرد: اين آيين که 22 نفر از آزادگان و زندانيان سياسي و 7 نفر از خانواده شهدا حضور دارند يک جمع ارزشمندي است.

وي در ادامه به بيان خاطراتي از سال 57 پراخت.

زندانيان سياسي و خانواده شهدا سند زنده انقلاب هستند

فريدون همتي، استاندار قزوين نيز در اين آيين، زندانيان سياسي و خانواده شهداي انقلاب قزوين را از سرمايه‌هاي انقلاب اسلامي و سند زنده انقلاب دانست و گفت: زندانيان سياسي و خانواده شهدا يادآور دلاوري‌هاي زمان انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس است.

همتي بيان کرد: در زمان انقلاب با وجود دشمن‌هاي فراوان و حمايت همه کشورها از حکومت استبدادي، مردم ايران با دست خالي و ايمان و اتحاد و تبعيت از امام توانستند اين انقلاب را به پيروزي برسانند.

وي گفت: همه مبارزين انقلاب اسلامي هدفشان انجام وظيفه براي رسيدن به پيروزي بود و فقط به اين فکر مي‌کردند که مبارزه کنند تا پيروز شوند.

اين مقام مسوول با بيان اينکه نشستن در کنار زندانيان سياسي و خانواده شهداي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس براي ما بسيار ارزشمند است، گفت: زندانيان سياسي و خانواده شهداي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس سرمايه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي انقلاب اسلامي هستند که بايد بتوانيم بيشتر اين سرمايه‌هاي جامعه را درک کنيم.

وي بيان کرد: بايد بتوانيم مردم را اميدوار کنيم که بگوييم راهتان درست بوده است و همه هدف دولت اين است که عدالت در کشور مستقر شود.

همتي گفت: امروز جمهوري اسلامي آزادانه و با اقتدار در منطقه تاثيرگذار است و دشمنان تلاش کردند که با تحريم، اقتصاد اين کشور را متلاش کنند.

وي افزود: بايد بتوانيم همچنان با روحيه انقلابي در صحنه جمهوري اسلامي حضور داشته باشيم.

در پايان اين آيين از زندانيان سياسي و خانواده شهداي انقلاب قزوين تجليل به عمل آمد و همچنين ياد و خاطره مرحوم آزاده، جانباز و مبارز انقلابي محمدحسين خاکساران را در اين آيين گرامي داشتند.

همچنين در اين آيين خاطراتي از سوي زندانيان سياسي بيان شد.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط