شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۶

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 55درصدي عمليات مرمت و لكه‌گيري آسفالت ناحيه مهديه قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني مرمت و لكه‌گيري آسفالت در ناحيه مهديه واقع در اين منطقه از 55درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر با بيان اينکه براي عمليات عمراني مرمت و لكه‌گيري آسفالت در ناحيه مهديه در سال جاري 250 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافته است، افزود: عمليات عمراني اين پروژه تا پايان فصل کاري اجرايي خواهد شد.

اين مقام مسوول اضافه کرد: پروژه مرمت و لكه‌گيري آسفالت در ناحيه مهديه در قالب مرمت و لکه گيري آسفالت، مرمت جداول فرسوده و اصلاح دريچه و پل فلزي و همه موارد درخواستي مردمي و سامانه 137 اجرايي خواهد شد.

فدائيفر بيان كرد: مرمت پل‌هاي فلزي، دريچه هاي فلزي، جداول فرسوده و لكه‌گيري از اقدامات عمراني اين پروژه است كه انجام آنها بر اساس اولويت با درخواست شهروندان به صورت حضوري و يا پيام‌هاي كه از طريق سامانه 137 ارسال مي‌شود، مي‌باشد. 

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينكه پيام‌هاي كه از طريق سامانه 137 در اين باره ارسال مي‌شود ظرف 48 ساعت اقدامات عمراني آن انجام مي‌شود، گفت: مشكلاتي كه كارشناسان در شهر بررسي كنند، بر اساس آن اقدامات مرمت و لكه‌گيري آسفالت صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه اگر آسفالتي نشست كند و يا آسفالتي به دليل حفاري از بين برود آن مكان مرمت و لكه‌گيري آسفالت مي‌شود، افزود: افزايش رفاه حال شهروندان و پاسخ به درخواست‌هاي آنان از دلايل اجراي اين پروژه است.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط