یکشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۰

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل شهرداري قزوين خبر داد؛

فروش بيش از 75 هزار شهروند کارت در يک سال گذشته

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: از دي ماه سال گذشته تاکنون بيش از 75 هزار شهروند کارت به شهروندان فروخته شده که نسبت به جمعيت رانندگان شهر قزوين مطلوب است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: از زمان اجراي طرح کارت پارک تاکنون يک ربع اول پارک خودرو در پارک‌هاي حاشيه اي رايگان بود که از 12بهمن ماه سال جاري اين زمان به نيم ساعت افزايش خواهد يافت.

وي عنوان کرد: اين اقدام در راستاي افزايش رضايت مندي مردم و بهره وري بيشتر از طرح کارت پارک صورت مي گيرد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به فضاي پارک حاشيه هاي موجود در معابر شهر تصريح کرد: اکنون هزار و 600 فضاي پارک حاشيه اي در 15 معابر شهر قزوين وجود دارد.

جهانگيري گفت: بر اساس آمارهاي موجود در دي ماه سال جاري  مبلغ شارژ شهروند کارت حدود 46 درصد و ميزان کسر مبلغ از شهروند کارت نيز 23 درصد نسبت به 2 ماه گذشته افزايش داشته است.

وي افزود: همچنين در اين مدت تعداد فروش شهروند کارت نيز 10 درصد افزايش يافته است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: از دي ماه سال گذشته تاکنون بيش از 75 هزار شهروند کارت به شهروندان فروخته شده که نسبت به جمعيت رانندگان شهر قزوين مطلوب است.

جهانگيري يادآور شد: در آينده نزديک با فراهم شدن بستر لازم شهروندان با استفاده از شهروند کارت ضمن استفاده از فضاي پارک حاشيه اي و ناوگان اتوبوسراني مي توانند از ناوگان تاکسيراني و پارکينگ هاي غيرحاشيه اي نيز استفاده کنند.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط