پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۷

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

احداث بوستان محلي باران در پونک با سرعت خوبي در حال اجراست

کيومرث فدائي‎فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات احداث بوستان محلي باران در پونک با اعتبار 10 ميليارد ريال در حال اجراست که اکنون از 75درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: اين پروژه اکنون در مرحله نصب تاسيسات برقي و مکانيکي است و ست ورزشي، فضاي سبز، آلاچيق، نيمکت، سطل زباله، بازيگاه کودک و سرويس بهداشتي از امکانات رفاهي اين بوستان محلي مي‌باشد.

وي افزايش سرانه فضاي سبز، آماده كردن مكاني امن و زيبا براي شهروندان و فضاي مطلوب براي ورزش‌هاي صبحگاهي را از جمله اهداف احداث اين بوستان عنوان و بيان کرد: احداث اين بوستان يکي از درخواست‌هاي شهروندان اين محله به دليل موقعيت مکاني و جمعيت آن محله بود.

فدائي‌فر با بيان اينکه مساحت اين بوستان محلي 6هزار مترمربع است، گفت: اين بوستان محلي در پونک، بلوک 8، خيابان اميرکبير 12 در حال احداث مي‌باشد که عمليات عمراني اين پروژه با سرعت خوبي در حال اجراست.

اين مقام مسوول بر ضرورت توجه به فضاي سبز در طرح‌هاي توسعه شهري اشاره کرد و افزود: مديريت شهري در راستاي ايجاد محيطي سالم و توسعه پايدار با رويکرد محله محوري به منظور گذراندن اوقات فراغت شادتر براي شهروندان اقدامات موثري براي گسترش فضاي سبز قزوين به خصوص در محلات انجام خواهد داد.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط