شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشاني قزوين:

آتش سوزي خودروي پژو 405 در خيابان شهيد بابايي قزوين

رضا اميري خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: حريق يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 در خيابان شهيد بابايي قزوين با تلاش آتش نشانان به موقع اطفاء شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ خسروبيگي افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 7 و 3 دقيقه صبح امروز شنبه 25 دي ماه سال 1395، از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 در کوچه 54 خيابان شهيد بابايي قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي آتش نشاني ايستگاه‌هاي شماره هفت (غياث آباد) و 2 (شهيد بابايي) در کمتر از 4 دقيقه به محل اعزام و مشاهده کردند خودروي مذکور از قسمت موتور دچار حريق شده و زبانه هاي آتش در حال سرايت به ساير قسمت‌هاي خودرو مي باشد .

خسروبيگي با اشاره به شدت حريق افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق"خاموش کننده دستي و 2 رشته شيلنگ آبرسان" اقدام به اطفاء حريق خودروي 405 کرده و مانع از سرايت حريق به قسمت هاي ديگر خودرو شدند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک ماموريت خود را به پايان رساندند، گفتني است علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان  واحد بررسي علل حريق در دست بررسي مي باشد .

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط