شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع غيرهمسطح نخبگان در 6 نقطه نصب مي‌شود

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع غيرهمسطح نخبگان در 6 نقطه در حال احداث است که به زودي تکميل شده و نصب مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري افزود: پس از احداث تقاطع غيرهمسطح نخبگان که در راستاي توسعه فضاي شهري و تسهيل در دسترسي ها احداث شده است، نياز بود تابلوهاي راهنماي مسير لازم نيز طراحي، ساخته و اجرا شود.

وي عنوان کرد: در اين راستا 70 مترمربع از تابلوهاي مورد نياز اين تقاطع در هنگام بهره برداري از پروژه نصب شده بود و باقي مانده تابلوهاي مورد نياز که 200 متر مربع بود در حال تکميل است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اين تابلوها در 6 نقطه تقاطع غيرهمسطح نخبگان نصب مي شود و اکنون عمليات اجرايي فوندانسيون آن ها به پايان رسيده است.

جهانگيري با اشاره به نوع تابلوهاي به کار گرفته شده در تقاطع غيرهمسطح نخبگان خاطرنشان کرد: از انواع تابلوهاي پرچمي، بالاسري، جانبي و صليبي براي اين تقاطع  استفاده مي شود.

وي  اظهار کرد: اين تابلوهاي راهنماي مسير به منظور راهنمايي و هدايت رانندگان به ويژه گردشگران به سمت بوستان باراجين و دهکده طبيعت نصب مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: تمام تلاش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اجراي پروژه هاي متناسب با فضاهاي شهري و تسهيل در جريان ترافيکي معابر شهر است که اميدواريم در اين زمينه عملکرد موفقي را به ثبت برساينم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط