دوشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

بهبودي، فرمانده شيفت يک ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني قزوين:

خودروي دنا در بلوار شهيد بهشتي قزوين واژگون و دچار حريق شد

اکبر بهبودي، فرمانده شيفت يک ايستگاه آتش نشاني شهيد بابايي قزوين از واژگوني و حريق خودرو سواري دنا در بلوار شهيد بهشتي قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ بهبودي اظهار کرد: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 2 و 34 دقيقه بامداد روز جمعه 26 آذر ماه، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شهيد بابايي و باغ دبير را به بلوار شهيد بهشتي، ورودي فروشگاه اتکا اعزام کرد.

بهبودي يادآور شد: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودرو سواري دنا در حال حرکت در خيابان بوده که پس از برخورد با خودروي جلويي از مسير اصلي منحرف شده و پس از واژگوني در حاشيه کناري خيابان متوقف و دچار حريق مي‌شود.

وي در ادمه با اشاره به اينکه سرنشينان خودروي دنا قبل از رسيدن نيروهاي آتش نشاني از خودرو خارج مي شوند، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده  نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کرده و با استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق و 2 رشته شيلنگ آبرسان در کمترين زمان ممکن نسبت به مهار آتش سوزي اقدام و با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان با اشاره به اينکه خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشت، افزود: علت وقوع اين سانحه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط