دوشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

تکميل پل‌هاي هوايي بلوار امام خميني(ره) در برنامه شهرداري قزوين قرار گرفت

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تکميل پل‌هاي هوايي عابر پياده محور بلوار امام خميني(ره) که شامل پل روبروي صدا و سيما و روبروي حکمت 73 است در برنامه کاري اين سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري افزود: احداث پل‌هاي عابر پياده در نقاط پرتردد شهر ضمن افزايش ايمني عابران پياده هنگام عبور از عرض معبر، کاهش آمار تصادفات را نيز به همراه دارد.

وي عنوان کرد: در اين راستا در محور بلوار امام خميني(ره) 2 پل هوايي عابر پياده احداث شده که تکميل آن‌ها در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: تکميل پل‌هاي عابر پياده در اين محور شامل مسقف کردن و اجراي سيستم روشنايي است که با اعتبار 250 ميليون تومان انجام مي شود.

جهانگيري خاطرنشان کرد: همچنين احداث فضاي تبليغاتي در پل‌هاي عابر پياده اين محور در دستور کار اين سازمان قرار دارد تا براي انجام کارهاي تبليغاتي در اختيار سازمان زيباسازي شهرداري قزوين قرار گيرد.

وي يادآور شد: از شهروندان انتظار مي رود به منظور  حفاظت از جان خود در نقاطي از شهر که پل عابر پياده نصب شده براي تردد از عرض معبر از پل هوايي عابرپياده استفاده کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط