شنبه ۱۳۹۱/۰۵/۰۷

رهبري منش، معاون شهرداري اعلام کرد:

رضايت 7 / 68 درصدي شهروندان قزوين از وضعيت خدمات سازمان آرامستان ها

اعلام رضايت 7 / 68 درصدي شهروندان ، موجب دلگرمي کارکنان اين سازمان و مبين مسير درست حرکت شهرداري در راستاي جلب رضايت شهروندان بوده است.

 

رهبري منش گفت؛در نظرسنجي انجام شده از شهروندان در سال گذشته در خصوص وضعيت ارايه خدمات در سازمان آرامستان ها، اعلام رضايت 7 / 68 درصدي، موجب دلگرمي کارکنان اين سازمان و مبين مسير درست حرکت شهرداري در راستاي جلب رضايت شهروندان بوده است.
جمال رهبري منش، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين با اعلام اين خبر گفت: يکي از خدمات حايز اهميت و شايان ذکر شهرداري ها، موضوع خدمات قابل ارايه در آرامستان هاست، که نظر به رشد جمعيت و مهاجر پذير بودن منطقه و به منظور جلوگيري از شيوع بيماري ها و بهبود کيفيت ارايه خدمات و احساس نياز شديد شهر به ايجاد آرامستان هاي مجهز، سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين اقدام به احداث ساختمان جديد متوفيات و غسالخانه نمود.
رهبري منش، ادامه داد: در اين پروژه که با طراحي مهندسي نوين و بر اساس آخرين فن آوري روز و با تاسيسات و تجهيزات مدرن احداث شده، امکانات غسالخانه عمومي، غسالخانه خصوصي جهت بيماري هاي واگيردار، اتاق تيمم، سردخانه انفرادي و سردخانه عمومي، حمل جنازه به صورت ريلي و آسانسوري، کوره سوزاندن لباس، نمازخانه و سالن انتظار مجهز به دوربين هاي مدار بسته در نظر گرفته شده است.  
وي ديگر خدمات شهرداري در اين راستا را مناسب سازي سطح آرامستان ها، راه اندازي سامانه اطلاع رساني (وب کيوسک) در سازمان براي اولين بار در کشور و نيز برنامه ريزي جهت دو بانده کردن مسير حرکت در محور آرامستان ها به منظور تسهيل در جابه جايي شهروندان و حل مشکل ترافيک  در اين مسير بر شمرد.
پايان پيام.
 

 

تصاویر مرتبط