شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۱۳

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

بازگشايي بلوار ايران در مراحل پاياني قرار دارد

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: بازگشايي بلوار ايران از تقاطع خيابان پيروزي تا ميدان اميرکبير در مراحل پاياني قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائيفر افزود: اين پروژه از پروژه‌هاي مهم اين مجموعه است که با هدف دسترسي پونک و شمال شهر به جنوب و مرکز شهر و هدايت آب‌هاي سطحي در حال اجراست.

وي بيان کرد: ميزان تملکات در اجراي اين پروژه 4هزار و 500مترمربع بود که با اعتبار 4ميليارد تومان 3هزار و 700مترمربع از تملکات انجام شده است.

فدائي‌فر با بيان اينکه تملکات سواررو اين پروژه به پايان رسيده و فقط تملک لاين شرقي براي فضاي سبز باقي مانده است، گفت: يکي از دلايل طولاني شدن اجراي اين پروژه عدم همکاري مالکان براي توافق در تملکات بود.

اين مقام مسوول بيان کرد: با توجه به عدم همکاري مالکان، براي حل مشکل تملک از ماده هشت قانون "نحوه خريد و تملک اراضي و املاک براي اجراي برنامه‌هاي عمومي و عمراني" استفاده شد که بوروکراسي اداري براي اجراي اين قانون باعث شد اجراي اين پروژه زمان‌بر شود، چراکه اخذ دستور وزير محترم کشور، هزينه‌هاي کارشناسي و واريز مبلغ به حساب دادگستري، انتقال سند توسط نماينده دادگستري به شهرداري يکي از دلايل طولاني شدن اين پروژه ‌شد.

وي تصريح کرد: وجود شبکه‌هاي خدمات‌رسان به صورت نامنظم در مسير اجراي اين پروژه از ديگر دلايل تاخير اجراي اين پروژه بود.

فدائي فر افزود: بيشتر کوچه‌هاي ضلع غرب که به بلوار دسترسي داشتند با احداث اين بلوار و با توجه به خاکبرداري صورت گرفته، ديگر به بلوار دسترسي نخواهند داشت  و به صورت بن بست درآمده‌اند.

اين مقام مسوول بيان کرد: با توجه به شرايط آب و هوا و همزمان با افتتاح بوستان باران در پونک، لاين شرقي اين بلوار زيربار ترافيک خواهد رفت.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط