یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۰۷

مهربان، کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

مسوولان خطوط درون شهري تاکسيراني از مرکز کنترل ترافيک قزوين بازديد کردند

پرويز مهربان، کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسوولان خطوط درون شهري سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين همراه با رئيس واحد بازرسي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين از مرکز کنترل ترافيک بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، پرويز مهربان افزود: اين بازديد به منظور آشنايي بيشتر مسوولان خطوط درون شهري سازمان تاکسيراني با فعاليت‌هاي مرکز کنترل ترافيک و انتقال اين اطلاعات به تاکسيرانان فعال در خطوط بود.

وي عنوان کرد: در اين بازديد توضيحاتي در خصوص نحوه کنترل عملکرد تاکسيرانان و جريمه کردن آن ها با استفاده دوربين هاي ثبت تخلف  ارائه شد که از جمله آن ها مي توان به عدم حضور تاکسيرانان در خطوط خود به ويژه در روزهاي باراني و برفي، عدم رعايت نظم در خطوط و درگيري با مسافربرهاي شخصي اشاره کرد.

کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: تاکسيرانان فعال در خطوط اطمينان داشته باشند که مسافربرهاي شخصي که مانع از فعاليت آنان مي شوند از طريق دوربين هاي ثبت تخلف مرکز کنترل ترافيک رصد شده و جريمه مي شوند.

مهربان خاطرنشان کرد: همچنين تاکسيرانان فعال در خطوط تاکسيراني بايد دقت داشته باشند که اگر خارج از خطي که به آنان تعلق دارند، اقدام به جابجايي مسافر کنند قطع يقين جريمه مي شوند.

وي اظهار کرد: نماينده سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين به صورت مستمر در مرکز کنترل ترافيک حضور داشته و تخلفاتي که تاکسيرانان مرتکب شده و دوربين نيز آن ها را ثبت کرده است، پيگيري مي کند.

گفتني است؛ در اين بازديد مسوول پليس راهور مستقر در مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين نيز توضيحات لازم در خصوص ارتکاب تخلف در محدوده هايي که تابلوهاي « ثبت تخلف توسط دوربين(cctv) »نصب شده و جريمه در اين محدوده ها را ارائه داد.

                                        .

 

تصاویر مرتبط