یکشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۵

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبرداد:

اتمام نيمي از عمليات عمراني احداث سرويس بهداشتي در بازارچه کابل البرز

عمليات عمراني احداث سرويس بهداشتي در بازارچه کابل البرز شهرک مينودر در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان آغاز شده است که در حال حاضر نيمي از عمليات عمراني اين پروژه به اتمام رسيده است.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني احداث سرويس بهداشتي در بازارچه کابل البرز شهرک مينودر در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان آغاز شده است که در حال حاضر نيمي از عمليات عمراني اين پروژه به اتمام رسيده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينکه پروژه احداث سرويس بهداشتي در اين بازارچه در قسمت فضاي سبز اجرايي مي‌شود، افزود: احداث سرويس بهداشتي در بازارچه کابل البرز شهرک مينودر با اعتبار 500ميليون ريال اجرايي مي‌شود.

وي با بيان اينکه اين پروژه تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد، بيان کرد: اين پروژه داراي 6 چشمه است که 4 چشمه براي آقايان و 2 چشمه براي خانم‌ها اختصاص مي‌يابد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينکه دسترسي آسان و سريع شهروندان به امكانات و خدمات شهري يكي از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري در هر شهري است، افزود: احداث سرويس بهداشتي در ساير اماکن عمومي در منطقه سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرايي خواهد شد.

اين مقام مسوول با اظهار اينکه احداث سرويس بهداشتي در اين مکان يکي از خواسته‌هاي شهروندان ساکن شهرک مينودر بود، گفت: کمبود سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر باعث شده  نياز به سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مناسب و مجهز در سطح شهر بيش از گذشته احساس شود بر اين اساس امسال احداث 6 چشمه سرويس بهداشتي در يکي از  اماکن عمومي در دستور کار  اين مجموعه قرار گرفته است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط