پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۲

محمدي، نماينده مجلس:

براي ارائه خدمت به شهروندان از شهرداري قزوين حمايت ويژه خواهد شد

شهرداري قزوين و سرمايه‌گذاران در هر زمينه‌اي كه بخواهند به شهروندان خدمت كنند، حمايت ويژه خواهيم كرد.

 

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت شهري و سرمايه‌گذاران در هر زمينه‌اي كه بخواهند به شهروندان خدمت كنند، حمايت ويژه خواهيم كرد تا شهر قزوين متحول شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ حاج داود محمدي در مراسم افتتاح بزرگترين شهربازي بوستان ملي باراجين با بيان اينكه خدا را شاكريم در اين ماه پركت شعبان شهروندان صاحب شهربازي مجهز شدند، افزود: براي تحول در شهر  قزوين مديرت شهري قزوين زحمات بسياري را متحمل شده است تا بتواند كمبودهاي گذشته شهر قزوين را با مشاركت شهروندان جبران كند.
وي با اشاره به اينكه شهرداري قزوين مجموعه‌اي است كه در همه زمينه‌ها به شهروندان خدمات ارائه مي‌دهد و نسبت به ديگر دستگاه‌ها وظايف بيشتري دارد، بيان كرد: شهرداري قزوين با مديريت نوين خدمات سخت افزاري زيادي به شهروندان ارائه مي‌دهند و اكنون شهروندان انتظار دارند در كنار ارائه خدمات سخت افزاري، خدمات نرم افزاري در راستاي نشاط و شادي به شهروندان ارائه دهند.
محمدي با تاكيد بر اينكه شهروندان نشاط و سرزندگي را از شهرداري تقاضا دارند و جزوء مطالباتشان شده است، افزود: افتتاح اين بوستان اقدام با ارزش و موثري در راستاي ايجاد شور و نشاط بين شهروندان است و اين بوستان هديه خوبي براي شهروندان در اين ماه پربركت بود.
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه افتتاح اين نوع پروژه‌ها ضريب افسردگي را در بين شهروندان كاهش مي‌دهد، بيان كرد: با افتتاح اين شهربازي به ابعاد رواني و سلامتي و حقوق شهروندان توجه ويژه‌اي توسط مديريت شهري شده است و اين مهم بسيار با ارزش مي‌باشد.
اين مقام مسوول اضافه كرد: افتتاح پروژه‌هاي در راستاي ايجاد نشاط و شادي بين شهروندان باعث خواهد شد شهروندان نسبت به شهر خودشان احساس تعلق كنند.
وي با اظهار اينكه اميدواريم اين اقدامات موثر توسط مديريت شهري با مشاركت بخش خصوصي استمرار پيدا كند، بيان كرد: براي اينكه تحول در شهر قزوين به تحقق برسد، مديريت شهري و سرمايه‌گذاران در هر زمينه‌اي كه بخواهند به شهروندان خدمت كنند، حمايت ويژه خواهيم كرد.
پايان پيام    

 

تصاویر مرتبط