چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۱

مسوول بانك اطلاعات مديريت هماهنگي امور اجرايي شهر خبر داد؛

تشكيل كارگروه بانك اطلاعات جامع و يكپارچه شهرداري قزوين

كارگروه بانك اطلاعات جامع و يكپارچه شهرداري قزوين با هدف برنامه‌ريزي مناسب شهري به منظور استفاده مديران، استادان و كارشناسان در حوزه‌هاي مختلف شهر تشكيل مي‌شود.

 

مسوول بانك اطلاعات مديريت هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين گفت: با توجه به اهميت اطلاعات يكپارچه در امر برنامه‌ريزي شهري به منظور استفاده مديران، استادان و كارشناسان در حوزه‌هاي مختلف شهر كارگروه بانك اطلاعات جامع و يكپارچه شهرداري قزوين تشكيل مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عباس شادمهاني افزود: تمامي حوزههاي شهرداري قزوين در داخل مجموعه خود داراي اطلاعاتي هستند كه اين اطلاعات پراكنده است و اين اطلاعات در مواقع حساس و ضروري كمكي به مديران نمي‌كند وحتي در برخي موارد اين اطلاعات با يكديگر داراي تناقض هستند.
وي هدف از تشكيل كارگروه بانك اطاعلات جامع و يكپارچه شهرداري قزوين را، يكپارچه سازي، استانداردسازي، طبقه بندي اطلاعات در بيش از 33 حوزه مختلف شهرداري عنوان و بيان كرد: تمامي معاونت‌ها، مناطق شهرداري، سازمان‌هاي تابعه، حوزه هاي مختلف زيرمجموعه شهرداري در اين بانك اطلاعاتي داراي نماينده خواهند بود كه وظيفه جمع آوري، به روز رساني و استاندارد سازي اطلاعات حوزه خود را خواهند داشت.
شادمهاني افزود: شهر همانند موجود زنده‌اي است که دايم در حال رشد است؛ از اين رو نياز به مرکزي جهت مديريت اطلاعات دارد تا از آن طريق بتواند براي شهر برنامه‌ريزي كند تا به يك مركز تصميم ساز تبديل شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط