پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۶

موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري مانور پدافند غيرعامل در برج هاي مسکوني منطقه پونک قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني قزوين گفت: مانور پدافند غيرعامل در برج‌هاي مسکوني کسري در منطقه پونک قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: مانور پدافند غيرعامل باهدف تقويت آگاهي عمومي شهروندان با موضوع پدافند غيرعامل و برنامه ريزي و هماهنگي بيشتر دستگاههاي امدادي و اجرايي دربرج هاي مسکوني کسري در منطقه پونک قزوين برگزار شد.

وي بيان کرد: اين مانور صبح روز چهارشنبه پنجم آبان ماه از سوي سازمان پدافند غيرعامل و با مشارکت دستگاه‌هاي اجرايي مانند سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، هلال احمر، اورژانس و نيروي انتظامي برگزار شد.

موسي خاني در ادامه افزود: در اجراي اين مانور تعداد پنج دستگاه خودروي اطفاء حريق و امداد نجات از چهار ايستگاه شماره 2، چهار ، پنج، هفت و تعداد 25 نفر از کارکنان سازمان آتش نشاني حاضر شده و اطفاء حريق در طبقات فوقاني، تهويه دود، جستجوي طبقات و نجات مصدومان و محبوس شدگان از مراحل اجراي اين مانور مشترک بود که در پايان مصدومان فرضي و نجات يافتگان به اردوگاه اسکان اضطراري واقع در بوستان فدک منتقل شدند.

گفتني است؛ سلسله برنامه‌هاي مرتبط با هفته پدافند غيرعامل از  دوم تا هشتم آبان‌ماه با شعار "مصون سازي و پايدارسازي کشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل" در قالب مانور و برنامه هاي آموزشي در اماکن مختلف، با حضور دستگاه هاي امدادي و اجرايي در حال برگزاري مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط