سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۷

بازديد مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين از بهشت زهرا (س) تهران

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين از سازمان بهشت زهرا (س) و گلزار شهداي استان تهران و سازمان آرامستان هاي شهرداري کرج بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين؛ در ابتداي اين بازديد مديرعامل سازمان با همراهي سيد مهدي شهروش، قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ و سردار اکبر توکلي، مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران در گلزار شهدا و سازمان بهشت زهرا (س) حضور يافتند.

بر اساس اين گزارش؛ اين بازديد و ديدار با هدف تبادل نظر و انتقال تجربيات سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين با سازمان بهشت زهرا (س) و گلزار شهداي استان تهران صورت گرفت.

مطابق با اين گزارش؛ در اين ديدار همچنين از پروژه هاي عمراني گلزار شهدا و بهشت زهرا و چگونگي اجراي عمليات آن وهمچنين قسمت هاي مختلف سازمان بهشت زهرا (س) بازديد به عمل آمد.

در ادامه مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين با حضور غلامرضا رضواني، مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري کرج از اين سازمان در کرج نيز بازديد کرد تا در جريان عملکرد و تجربيات آنها قرار گيرد و تجربيات سازمان خود در زمينه هاي مختلف را در اختيار آنان قرار دهد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط