چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۸

مهربان، کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

بازديد مسوولان شهرداري دامغان از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين

کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسئول اداري-مالي، مسئول حراست و کارشناسان شهرداري دامغان به منظور بهره برداري از تجربيات مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين از اين مرکز بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ پرويز مهربان افزود: با توجه به عملکرد موفق مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين برخي از شهرداري هاي کشور به منظور استفاده از تجربيات اين مذکور از آن بازديد مي کنند.

وي عنوان کرد: مسئول اداري-مالي، مسوول حراست و کارشناسان شهرداري دامغان نيز به منظور استفاده از تجربيات اين مرکز و راه اندازي چنين مرکزي در شهر دامغان از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزون بازديد کردند.

کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در جريان اين بازديد رشوند، مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين در خصوص مطالعات جامعي که قبل از راه اندازي اين مرکز انجام شده بود و همچنين مراحل عملياتي احداث اين مرکز توضيحاتي ارائه داد.

مهربان با اشاره به تاريخچه احداث مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: اين مرکز با نظارت حوزه معاونت حمل و نقل وترافيك شهرداري قزوين در سال1390احداث شده است.

وي اظهار کرد: در طراحي و اجراي اين مرکز تلاش شده که از آخرين دستاوردهاي الکترونيکي، مخابراتي و کليه اصول مهندسي معماري استفاده شود.

کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: همچنين در اين بازديد در خصوص چراغ هاي راهنمايي، دوربين هاي نظارتي، دوربين هاي کنترل سرعت ، ارتباطات خودرويي و اطلاعات لازم به بازديدکنندگان ارائه شد.    

 

تصاویر مرتبط