چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۱۴

رهبري منش،معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين:

کاهش 7 / 8 درصدي ميزان رضايت شهروندان از حفظ و نظارت بر بوستان ها

در نظرسنجي هاي انجام شده ، شاهد کاهش 7 / 8 درصدي ميزان رضايت شهروندان در خصوص حفظ و نگهداري بوستان ها در سال 90 نسبت به 89 بوديم.

 معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: در نظرسنجي هاي انجام شده در سال هاي اخير ، شاهد کاهش 7 / 8 درصدي ميزان رضايت شهروندان در خصوص حفظ و نگهداري و نظارت بر بوستان ها ، فضاي سبز و ميادين و... در سال 90 نسبت به 89 بوديم.

جمال رهبري منش اظهار كرد: از وظايف شهرداري ها ، ايجاد و نگهداري فضاي سبز و بوستان در سطح شهر است و سازمان پاركها و فضاي سبز که عهده دار اين وظيفه در شهرداري بوده و طي سال هاي اخير توانسته است سرانه فضاي سبز را تقريبا به عدد 5 / 13  متر مربع برساند.
 معاون طرح و برنامه شهرداري تصريح كرد: شهرداري قزوين به عنوان شهرداري پيشرو در سطح كشور در خصوص اجراي پروژه آب خام و آبياري فضاي سبز با استفاده از روش هاي جديد مطرح مي باشد، كه با پياده سازي اين روش ، علاوه بر بهبود كيفيت فضاي سبز و سرعت عمل در آبياري و جلوگيري از هدر رفت آب در به کارگيري نيروي انساني نيز صرفه جويي به عمل مي آيد .
رهبري منش خاطر نشان كرد: اين کاهش 7 / 8  درصدي در کنار افزايش خدمات شايان ذکر سازمان پارک ها و فضاي سبز گوياي اين مطلب است که شهروندان موضوع مذکور را يکي از خواسته هاي مهم و اساسي خود مي دانند و اين امر وظيفه شهرداري را سنگين تر نموده تا با برنامه ريزي جامع تر بتواند نياز به حق همشهريان عزيز را برآورده نمايد.
وي يادآور شد: در بررسي ها مشخص شد که ساکنين بلوار پرستار واقع در منطقه دو شهرداري با اعلام 5 / 75 درصد رضايت ، بيشترين ميزان رضايت را در اين خصوص داشته اند.

 

تصاویر مرتبط