شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۷

در 6ماهه اول سال 95 صورت گرفت؛

انعكاس 7108 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها

خبرگزاري فارس، پايگاه خبري صداي قزوين، روزنامه‌ محلي ولايت قزوين، هفته‌نامه حديث، روزنامه سراسري کاروکارگر و ضميمه روزنامه سراسري همشهري در انعكاس اخبار در 6 ماهه اول سال جاري بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ با همكاري رسانه‌ها در 6ماه اول سال جاري 7هزار و 108 خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.

در اين گزارش آمده است؛ در بين روزنامه‌هاي استاني، روزنامه ولايت با 302 خبر و روزنامه صبح وطن قزوين با 217 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ در بين هفته‌نامه‌هاي محلي، هفته‌نامه حديث با 58خبر، هفتهنامه مينودر با 21خبر، هفته نامه تابان با 20خبر،  هفته نامه افق‌آينده با 16 خبر، هفته نامه فروردين امروز با 6خبر، هفتهنامههاي آواي ميهن و تاک قزوين با سه خبر، هفته‌نامه‌هاي رايحه مهر، نگاه قزوين و انديشه زلال با 2خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مدت نيز دوهفته نامه صبح کشور با 52 خبر، دوهفته نامه خبر قزوين با 9خبر، دوهفته نامه کاسپين با 6خبر، دوهفته نامه آواي تات و مشکات بصيرت با چهار خبر، دوهفته نامه اميد البرز و نسيم حق با يک خبر، ماهنامه چهلستون با 13خبر، ماهنامه صداي اقتصاد با سه خبر و ماهنامه مينوي خرد با 2 خبر در اين مدت با اين مجموعه همکاري داشتند.

بر پايه اين گزارش؛ در بين ضميمه روزنامه‌هاي سراسري، ضميمه روزنامه همشهري با 171خبر، ايران با 24خبر، شهروند با 13خبر و جام جم با 12خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در اين مدت داشتند.

بر پايه اين گزارش؛ روزنامه‌هاي کار و کارگر با 35 خبر، کسب و کار با 25خبر، سايه تهران با 20خبر، ابرار اقتصادي با 12خبر، جمهوري اسلامي و کائنات با 11خبر، دنياي اقتصاد با 10خبر، هدف و اقتصاد و صاحب قلم با هفت خبر، رويش ملت با 6خبر، کيهان و سياست روز با پنج خبر، روزنامه جوان، عصرتجارت، اطلاعات و مزايده و مناقصه با 2خبر، شرق، اسرار، معيار، رسالت و فرهيختگان تنها با يک خبر بيشترين همکاري را در 6ماه اول سال جاري داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ خبرگزاري فارس با 266 خبر، خبرگزاري مهر با 194 خبر، خبرگزاري ايرنا با 111خبر، خبرگزاري تسنيم با 90خبر، خبرگزاري برنا با 88 خبر، خبرگزاري ايسنا با 78خبر، خبرگزاري ايلنا با 19خبر، خبرگزاري شبستان با 45خبر و خبرگزاري بسيج با 22 خبر  به ترتيب بيشترين همکاري را در اين مدت با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ در بين پايگاه‌هاي خبري، پايگاه خبري صداي قزوين با 322خبر، پايگاه خبري چهلستون با 234خبر، صبح قزوين با 117خبر، شاخص نيوز با 67 خبر و پايگاه خبري مادران و دختران با 37 خبر بيشترين همکاري را با اين مجموعه در همين مدت داشتند.

گفتني است؛ اين آمار از نشرياتي است که در اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين دريافت شده است و در صورت هرگونه مشکل در اعلام آمار از نظر مديران رسانه‌ها، مي‌توانند با شماره 33239286تماس حاصل کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط