سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۶

اقدامات شهرداري قزوين براي استقبال از سفر رياست جمهور تشريح شد

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: شهرداري قزوين با استفاده از حداکثر ظرفيت‌هاي موجود، شهر را آماده استقبال از سفر رياست جمهور و هيئت همراه کرده است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي با تشريح اقدامات براي استقبال از سفر رياست جمهور و هيئت همراه افزود: در اين راستا مديريت شهري قزوين اقدام به برگزاري جلسات متعدد با رياست و کارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي تخصيص بودجه به چهار پروژه مهم شهر از جمله بوستان ملي باراجين کرده است.

وي تعطيلي و توقف تمامي حفاري‌ها از سوي کميسيون مربوطه در شهرداري در ايام سفر، جمع آوري و ساماندهي متکديان، از سوي واحد مربوطه در شهرداري، نظافت شهر به خصوص مسيرهاي تردد از سوي سازمان مديريت پسماند و خدمات‌رساني اتوبوس‌هاي شهري و تاکسي‌ها در مسيرهاي منتهي به تشريفات سفر رياست جمهور از نواحي منفصل شهري تا مرکز شهر قزوين از سوي سازمان‌هاي  اتوبوسراني و تاکسيراني را از ديگر اقدامات اين مجموعه در سفر رياست جمهور به قزوين عنوان کرد.

نصرتي بيان کرد: زيباسازي و اطلاع رساني عمومي، همزمان با برنامه سفر کاروان تدبير و اميد با هفته دفاع مقدس از سوي سازمان زيباسازي بر روي تمامي ابزار تبليغاتي شهرداري مانند بيلبوردها، فيکسچرها، تيربردها و ... و آمادهسازي فضاهاي برگزاري مراسم از جمله رنگ آميزي، آسفالت، نظافت، ايجاد نرده و ساماندهي مسيرهاي ورودي از ديگر اقدامات انجام شده در اين سفر است.

اين مقام مسوول ايجاد جايگاه خبرنگاران و همچنين تجهيز و آماده‌سازي جايگاه ويژه رئيس جمهور در ورزشگاه شهيد رجايي از سوي سازمان عمران و سازمان پارک‌ها و سازمان فرهنگي ورزشي و خط کشي و نصب تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر و احداث پارکينگ موقت از سوي سازمان حمل و نقل و ترافيک از ديگر اقدامات اين مجموعه براي استقبال از سفر رياست جمهور به قزوين نام برد.

وي ساماندهي ورودي‌هاي شهر، احداث و تکميل تقاطع غيرهمسطح خليج فارس و همچنين پارکينگ مکانيزه مهر و ماه از سوي حوزه عمراني شهرداري براي افتتاح از سوي کاروان تدبير و اميد در برنامه سفر رياست جمهوري را از ديگر برنامه اين مجموعه بيان کرد.

نصرتي گفت: تأمين ايمني مراسم با استقرار خودروهاي آتش نشاني از سوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني از ديگر برنامه‌هاي اين مجموعه است.

وي بيان کرد: مجموعه مديريت شهري قزوين به عنوان بزرگترين خانواده اداري شهر با برنامه‌ريزي انجام شده، حداکثر حضور را در جهت استقبال از کاروان تدبير و اميد و رياست جمهوري اسلامي ايران خواهد داشت.

نصرتي افزود: مديريت شهري قزوين داراي تجربيات ارزنده‌اي در حوزه برگزاري رويدادهاي ملي و بين المللي مي‌باشد و در سايه همکاري‌هاي مستمر و اتحاد و همفکري، داراي تشکيلات منسجم و کارآيي است.

اين مقام مسوول افزود: انشاالله  در اين سفر استاني دولت تدبير و اميد به استان قزوين به بهترين شکل ممکن نسبت به انجام مسووليت‌هاي خود اقدام خواهد کرد، بنابراين همه واحدهاي تحت امر شهرداري قزوين براي برگزاري باشکوه و پرثمر سفر به‌صورت آماده باش کامل مي‌باشند.

 

                                                                                    

 

 

 

تصاویر مرتبط