دوشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۵

چراغي، عضو هيأت علمي دانشگاه منچستر:

شهردار قزوين براي اجراي برنامه‌ها نگاه جهاني دارد

علي چراغي، عضو هيأت علمي دانشگاه منچستر گفت: دکتر نصرتي، شهردار قزوين براي اجراي برنامه‌ها نگاه جهاني دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ چراغي در جلسه با شهردار قزوين و رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) افزود: دکتر نصرتي فراتر از مباحث شهري و استاني براي شهر قزوين فعاليت مي‌کند و با نگاه جهاني و ديد وسيع خود نسبت به برنامه‌ها زمينه پيشرفت و توسعه شهر قزوين را فراهم کرده است.

وي با اشاره به اينکه انتصاب شهردار قزوين به عنوان رئيس مجمع جهاني شهرهاي اسلامي مي‌تواند منشأ خدمات ارزنده‌اي براي شهر قزوين باشد، عنوان کرد: دريافت اين مقام در سطح جهاني نيازمند توانمندي مطلوبي است که شهردار قزوين با ارائه توانمندي‌هاي خود توانسته آن را کسب کند.

عضو هيأت علمي دانشگاه منچستر  افزود: انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگي با ديگر شهرهاي جهان نيز به پيگيري گسترده‌اي نيازمند است که شهر قزوين توانسته در اين حوزه نيز عملکرد قابل قبولي ارائه دهد.

چراغي از تلاش‌هاي پور وزيري، مدير منطقه‌اي خاورميانه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد در اجراي برنامه‌هاي جهاني در شهر قزوين تشکر و اظهار اميدواري کرد با فعاليت‌هاي تحقيقاتي دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) و بهرهمندي از ظرفيت‌هاي جهاني و حمايت شهردار قزوين، اين شهر را در سطح بين‌المللي مطرح کرد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط