دوشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۵

نائيني، رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره):

موضوعات فرهنگي و اجتماعي در شکوفايي شهري تأثيرگذار است

ابوالحسن نائيني، رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) گفت: علاوه بر توجه به مباحث شهرسازي، توجه به مباحث فرهنگي و اجتماعي نيز در شکوفايي شهري تأثيرگذار است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ ناييني در جلسه با شهردار قزوين و رؤساي آژانس اسکان بشر سازمان ملل متحد افزود: دانشکده معماري و شهرسازي اين دانشگاه با برخورداري از اساتيد مجرب و توانمندي‌هاي آن‌ها مي‌تواند در اجراي برنامه شکوفايي شهري مؤثر واقع شود.

وي با اشاره به توجه به مباحث فرهنگي و اجتماعي در توسعه و شکوفايي شهرها عنوان کرد: دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) نيز در اين حوزه توانمند است و مي‌تواند کمک شاياني به پيشبرد اهداف برنامه شکوفايي شهري کند.

رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) به انعقاد تفاهم نامه‌هاي مختلف با کشورهاي مختلف از سوي اين دانشگاه اشاره کرد و گفت: در اين تفاهم نامه‌ها انجام تحقيقات مشترک و تبادل دانشجو، استاد و پست‌هاي سازماني مشترک مورد توجه قرار گرفته است.

ناييني افزود: بر اساس انعقاد تفاهم نامه در خصوص شکوفايي شهري نيز اين دانشگاه آمادگي دارد تا تحقيقات خود را آغاز کرده است و با استفاده از توانمندي بيش 300 هيأت علمي و آزمايشگاه‌هاي مجهز خود تحقيقات مطلوبي را در اين حوزه انجام دهد.

وي ادامه داد: ايجاد پژوهشکده محيط زيست و اقدامات در اين حوزه نيز در دستور کار دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) قرار دارد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط