پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۱

روز گذشته صورت گرفت؛

بازديد مديرکل مرکز کنترل ترافيک اهواز ازمرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، روز گذشته مدير مرکز کنترل ترافيک اهواز به همراه مسئول حراست معاونت حمل ونقل اهواز از مرکز هوشمند کنترل ترافيک قزوين بازديدکردند.

 

 به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين،کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در خصوص اين بازديد افزود: اين بازديد در راستاي استفاده از تجربيات مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين انجام شد .

مهربان  با اشاره به موضوعاتي که در اين بازديد مطرح شد، عنوان کرد: اين مرکز با نظارت حوزه معاونت حمل و نقل وترافيك شهرداري قزوين در سال 1390احداث گرديده است. در طراحي و اجراي اين مرکز تلاش شده است که از آخرين دستاوردهاي الکترونيکي، مخابراتي و کليه اصول مهندسي معماري استفاده گردد.

کارشناس معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اين مرکزيکي از مراکز موفق در سطح کشور به شمار مي رود و مي تواند تجربيات خود را در اختيار ساير مراکز کنترل ترافيک کشور قرار دهد.

وي خاطرنشان کرد:در اين بازديد همچنين در خصوص چراغ هاي راهنمايي، دوربين هاي نظارتي، دوربين هاي کنترل سرعت ، ارتباطات خودرويي و اطلاعات لازم به بازديدکنندگان ارائه شد .

 

 

تصاویر مرتبط