یکشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عمليات عمراني توسعه پايانه آزادگان قزوين

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين گفت:مطابق درخواست سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين و تفاهم صورت گرفته، طرح توسعه پايانه آزادگان توسط سازمان عمران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: با توجه به محدوديت فضاي توقفگاه اتوبوس‎ها در ترمينال و به منظور افزايش رفاه حال رانندگان و شرکت هاي مسافربري و رفع برخي  مشکلات موجود،طبق درخواست و تفاهم صورت گرفته با سازمان پايانه ها، عمليات توسعه پايانه هاي آزادگان به مساحت 8 هزارمترمربع در دستور کار سازمان عمران شهرداري قرار گرفت.

وي افزود:سازمان عمران شهرداري قزوين علاوه بر برداشت نقشه توپوگرافي نسبت به تسطيح و کمپکت بستر اقدام و پس از اجراي يک لايه ساب بيس و بيس، روکش آسفالت محدوده را صورت خواهد داد.

سرپرست سازمان عمران شهرداري در ادامه تصريح کرد: طرح توسعه ترمينال آزادگان در فضايي به مساحت 8هزار مترمربع که اکنون توسط ديوار پيش ساخته بتني پوشش داده شد،با هدف تسهيل در تردد ناوگان حمل و نقل برون شهري در ضلع شرقي ترمينال به اجرا در آمده است و در حال حاضر در مرحله تسطيح  و کمپکت (زير سازي) مي‌باشد.

وي افزود: سازمان عمران شهرداري همواره بدنبال ارائه خدماتي مطلوب و مناسب به شهروندان بوده و بي ترديد براي تثبيت خدمات و ارتقاء کيفيت آنها نيازمند همکاري و مشارکت همه جانبه شهروندان مي باشد.

تصاویر مرتبط