شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۳

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

اجلاس يازدهم شهرداران جاده ابريشم به رونق گردشگري در قزوين کمک مي‌کند

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:برگزاري اجلاس جهاني شهرداران جاده ابريشم به ميزباني استان قزوين به رونق گردشگري در قزوين کمک مي‌کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري‌نژاد به مناسبت برپايي اجلاس سران شهرهاي جاده ابريشم که يازدهمين دوره در حال برگزاري در قزوين است،افزود: اجلاس يازدهم جهاني شهرداران جاده ابريشم با حضور 600 ميهمان از 57 کشور جهان و ايران در قزوين برگزار مي‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزود: تاکنون 10 اجلاس در حوزه جاده ابريشم برگزار شده است و امسال قزوين ميزبان يازدهمين اجلاس شهرداران جاده ابريشم است.

اين مسئول افزود: برپايي اين اجلاس دو روزه در قزوين مي‌تواند به رونق گردشگري و همچنين شکوفايي ظرفيت‌هاي قزوين کمک مضاعفي کند.

وزيري‌نژاد ادامه داد: اميد است با برپايي مناسب اين اجلاس قزوين را به جايگاه اصلي خود در سطح ملي و جهاني نزديک کنيم.

وي تصريح کرد: در زمان برگزاري اجلاس نهم در چين با ميزباني قزوين در اجلاس يازدهم موافقت و از دو سال گذشته دبيرخانه اين اجلاس مکاتبات و مقدمات لازم را براي برگزاري مناسب آن انجام داده است.

وي خاطرنشان کرد: بيش از 200 شهر از 160 کشور جهان در مسير جاده ابريشم قرار دارند که استان قزوين با ظرفيت‌هاي متفاوت در اين عرصه مي‌تواند به رونق گردشگري در اين استان با استفاده از اين اجلاس کمک کند.

 

تصاویر مرتبط