شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۳

آقاجاني،معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي:

برپايي جشنواره روز قزوين يک حرکت ارزشمند در معرفي قزوين است

دکتر آقاجاني، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت:برپايي جشنواره روز قزوين يک حرکت ارزشمند و تاثير گذار در معرفي پتاسيل هاي کهن شهر تاريخي و فرهنگي قزوين است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، دکتر محمد آقاجاني در سفر يک روزه به استان قزوين براي افتتاح از پروژه‌هاي حوزه سلامت در بازديد از جشنواره «قزوين، عهد صفوي» که به مناسبت نکوداشت روز قزوين در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد، افزود: روز قزوين فرصت خوبي است تا از طريق رسانه ملي جاذبه هاي قزوين و پتاسيل هاي گردشگري اين شهر تاريخي معرفي شود.

وي اظهار کرد: برپايي جشنواره «قزوين، عهد صفوي» وبازسازي محيطي قزوين در عصر صفوي، معرفي پوشش صفوي با حضور گروه هنروران در سراي سعدالسلطنه و معرفي بزرگان و مشاهير قزوين کار ارزشمندي است که موجب آشنايي نسل جوان و کودکان با هويت تاريخي شان مي شود، اين کار زيبا بايد به ساير شهرهاي کشور تعميم داده شود و ساير استان هاي ديگر مي توانند از اين اقدام خوب الگو برداري کنند.

آقاجاني افزود: برگزاري چنين برنامه هايي سبب حفظ و پاسداري از هويت فرهنگي و تاريخي ايران مي شود، هر کجاي تاريخ که از گذشته خود جدا شديم، آسيب ديديم، در حالي که با وصل شدن به فرهنگ و تاريخ کشورمان ريشه دارتر مي شويم.

اين مسئول به مسئولان استاني و شهرداري قزوين پيشنهاد کرد براي معرفي بهتر ظرفيت هاي گردشگري قزوين تورهاي گردشگري برگزار کنند تا ساير هموطنان کشور با جاذبه هاي گردشگري، تاريخي، مذهبي و مشاهير و بزرگان قزوين آشنا شوند، اين روش بهترين گزينه جهت تبلغ و اطلاع رساني است.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط