پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۱

بيات، معاون امور بين‎الملل دانشگاه بين‎المللي امام خميني (ره):

رويکردهاي جديد ارتباطات در نشت‌هاي تخصصي اجلاس جاده ابريشم بررسي مي‌شود

روح‎اله بيات، معاون امور بين‎الملل دانشگاه بين‎المللي امام خميني (ره) گفت: رويکردهاي جديد در حوزه ارتباطات در نشت‌هاي تخصصي اجلاس شهرداران جاده ابريشم بررسي مي‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ بيات در برنامه تلويزيوني راه ابريشم که از صدا و سيماي مرکز استان پخش مي‌شود، افزود: دانشگاه بين‎المللي امام خميني (ره) قزوين اکنون از اعضاي اصلي دانشگاههاي جاده ابريشم است و ميتواند نقش مؤثري در اين زمينه ايفا کند.

وي ادامه داد: اکنون بحث جهاني شدن مطرح است و با وجود اختلاف کشورها، شهرها مي‌توانند با استفاده از ديپلماسي شهري با يکديگر ارتباط داشته باشند.

وي با بيان اينکه در ديپلماسي شهري اين امکان وجود دارد که شهروندان دو شهر از دو کشور مجزا با يکديگر ارتباطات سازنده داشته باشند، تصريح کرد: با نزديک شدن شهرها به مرور زمان کشورها نيز به يکديگر نزديک مي‌شوند و ارتباطات گسترش مي‌يابد.

معاون امور بينالملل دانشگاه بينالمللي امام خميني (ره) افزود: جاده ابريشم به دليل داشتن امنيت توانسته است ماندگار شود و شهرهاي مسير اين جاده هم بسيار با اهميت بوده‌اند و انتخاب آن‌ها با توجه به ويژگي‌هاي راهبردي آن شهرها بوده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط