یکشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۷

ململي، رئيس ايستگاه شماره دو سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

تصادف و برخورد شديد پژو 207 در بلوار شهيد بهشتي قزوين

حميدرضا ململي، رئيس ايستگاه شماره دو سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برخورد شديد يک دستگاه خودروي سواري پژو 207 با نرده‌هاي بلوار شهيد بهشتي و مصدوميت شديد سرنشين اين خودرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ململي افزود: با تماس شهروندان و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهيدبابايي و هفت غياث آباد را در ساعت 1 و 14 دقيقه بامداد روز شنبه ششم شهريورماه به محل حادثه واقع در بلوار شهيد بهشتي اعزام کرد.

ململي اظهار کرد: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري پژو 207  که در لاين جنوبي بلوار شهيد بهشتي در حال حرکت بوده به شدت با جدول و نرده هاي کناري بلوار برخورد کرده و وارد لاين شمالي مي‌شود.

وي در ادامه افزود نيروهاي عملياتي  بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو، از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و پس از ايمن سازي محل با به کارگيري تجهيزات هيدروليکي مشغول رهاسازي سرنشين خودرو که دچار مصدوميت شديد گرديده بود شدند.

وي تصريح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان نفر مصدوم را از خودرو خارج و تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

ململي خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از انتقال خودرو به حاشيه بلوار شهيد بهشتي و تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

وي در پايان افزود: لازم به توضيح است رانندگان نسبت به کنترل سرعت خودروي خود در ساعات پاياني شب دقت بيشتري کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط